Tuesday 5 March 2013

Alasan kenapa anda perlu beli dan gunakan sd11

Anda bila lagi ? Dapatkan segera Alpha Lipid SDII.
Produk Terhebat di Dunia Kini di Malaysia !!

Jom ubah penampilan diri dan tampil lebih YAKIN, SIHAT dan MENARIK.
Jom kurus, sihat & kelihatan menawan bersama Alpha Lipid SDII
Panduan dan tips akan diberikan sepanjang tempoh anda berdiet dgn ALSDII


SOALAN WAJIB UNTUK SD11...
benda nie selalu menjadi pertanyaan kite sebagai pembeli sebab itu saya masukkan di disini... 

kalo ada apa2 yang nak ditanya boleh tinggalkan komen ataw terus sms saya..0138952165.

1 ) Adakah 1 tin Alpha Lipid SDII  cukup untuk seminggu??
Ya, jika diambil mengikut sukatan yang disarankan. Ini kerana syarikat New Image telah menetapkan jumlah gram untuk 1 tin tersebut untuk penggunaan selama 1 minggu.

2) Kenapa SD2 ni terlalu mahal?
Jika di ambil kira dr segi keberkesanan dan produk yang 100% selamat ini, sebenarnya ianya adalah berbaloi berbanding produk penurunan berat badan yang murah tetapi tidak selamat digunakan dan belum tentu produknya memberi kesan yang baik. Saya rasa SD2 adalah pilihan yang tepat.

3) Kena strict diet ke?
Dengan diet SD2 ini, anda xperlu strict diet. Diet la TANPA PERLU BERLAPAR. Apa yang anda tidak boleh makan semasa diet SD2 ni adalah, KARBOHIDRAT , KAFEIN dan BUAH-BUAHAN sahaja. Selain dari itu, anda boleh makan cthnya dr sumber protein, sayur2an, produk kacang soya dsb. Disamping itu, anda perlulah minum air sebanyak 8 gelas sehari utk proses penurunan yang lancar.


4) Boleh ker sd2 ni turun berat badan dgn cepat?
Dengan pengambilan SD2, dianggarkan akan berlaku penurunan sebanyak 2kg-5kg seminggu. Sekiranya anda mengambil SD2 dan mengikut panduan yang diberi, InsyaAllah berat badan anda juga boleh turun dengan lebih cepat. Lagi 1 diingatkan kepada anda yang mengambil SD2 ini tidak terlalu obses dgn menimbang berat badan setiap hari. Ini kerana ada 3 jenis penurunan berat badan ketika berdiet dgn SD2 ini. Pertama, penurunan kg.. Kedua, pengurangan inci, dan yg ketiga, pengurangan kg dan inci. Jadi, anda xperlu risau jika berat anda tidak turun. Kemungkinan berlaku pengurangan inci.

5) Bolehkah pesakit Thyroid mengambil Alpha Lipid SDII?
InsyaAllah boleh kerana ianya mknn semulajadi, malah ianya mempunyai kandungan vitamin dan mineral yang mampu memberikan zat tambahan kepada tubuh badan.

6) Sesuai ker utk pesakit GASTRIK?
Bagi pesakit gastrik tiada masalah untuk mengambil SD2 kerana program ALSD2 adalah diet TANPA PERLU BERLAPAR. Anda tidak boleh skip SARAPAN PAGI, TENGAHARI DAN MALAM. Perlu anda ketahui bhw susu SD2 boleh mEngenyangkan. Cuma diingatkan pd pesakit gastric yg mengambil SD2 ini tidak membiarkan tanpa makan selama 6 jam.. Normally pesakit gastrik adalah mereka2 yg HIGH METABOLISME, jd peluang untuk turun berat badan banyak adalah TINGGI.


7) Adakah ALSD2 selamat untuk semua?
Ya, susu ALSD2 adalah 100% selamat. Secara umumnya, kebanyakan individu yang mengikuti program ALSD2 merasa selesa dengan perubahan positif yang berlaku dalam proses penurunan berat badan.

Namun ada juga yang memerlukan nasihat pakar kesihatan sebelum mengikuti program ini, mereka terdiri daripada :
• Ibu mengandung & menyusukan anak

• Individu yang mempunyai tahap kesihatan yang serius, khususnya penghidap kencing manis yang  bergantung kepada insulin, hati, buah pinggang atau neurologikal
• Individu yang berumur dibawah 18 tahun
• Individu yang alah terhadap soya

8) Apa itu Ketostik ? Kenapa perlu diuji dgn ketostik??
Ketostik adalah URINE TEST - test air kencing utk tentukan sama ada pembakaran lemak berlaku ke tidak slps 3 hari pengambilan SD2. Ini penting bg menentukan anda berada dalam garis panduan diet yg betul samada berlaku pembakaran lemak atau sebaliknya. (blh pm sy utk info lanjut tentang ketostik)

9) Adakah berat badan akan kembali naik selepas berhenti mengambil Alpha Lipid SDII??
Kami syorkan kepada anda utk mengikuti program diet kami selama sebulan bg mendapat kesan yang optimum dimana selepas pembakaran lemak berlaku, kalori dlm badan ditukar menjadi otot. Pada masa ini apabila kita menghentikan pengambilan alsd2 pun berat kita akan tetap ‘maintain’.


Dibawah saya sertakan gambar2 testimonial pembeli dan pengguna sd11



kat atas nie.. seorang ibu pun boleh turun kan berat badan kenapa tidak kite.... 


yang  nie rase nye semua kenal kan.. rase nye rata2 wanita di dunia nie sentiasa ingin cantik dan bergaya... 
tak salah kire nye kite cuba dan berusaha untuk kurus dan cantik seperti mereka...







akak nie kehilangan 20kg.... daripada 68kg.. 








No comments:

Post a Comment